לשיחת ייעוץ עם המומחה 054-5426020

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    בדיקת מערכות ניקוזים

    מקצועיות זו המילה, במיוחד כאשר מדובר בחברת מ.ג שרותי בית. החברה מעניקה שירות מקצועי ויעיל, ומלווה אתכם החל מאיתור הנזק ועד לתיקונו. החברה אינה מתפשרת על איכות, ועל כן מעמידה לרשות לקוחותיה אנשי צוות מקצועיים מומחים בעלי ניסיון מקיף. צוות המומחים של החברה פועל עם ציוד חדשני ואיכותי.
     
     
    קדמה טכנולוגית
    בין השירותים המתקדמים לצורך איתור נזק מצנרת דלוחין, ביובים ומרזבים, קיימת בדיקה הידרו סטטית וצילום בסיס אופטי. הבדיקה מתבצעת במערכות ביובים, ניקוזים ודלוחין ע”י סגירת הצנרת במקטעים ממוקדים והצפתם במים או נוזל, בכך מסייעת לאבחן מקורות נזילה ביעילות מרבית. שילוב המכשור המתקדם עם כוח האדם המקצועי שעומד לרשות החברה, יסייע לכם במתן אבחון וטיפול הולם לבעיית הצנרת – קשה ככל שתהיה.
    נזילות מים מנזקי צנרת הן אחת הגורמים העיקריים לבעיות רטיבות במבנה. חלק מנזקי הרטיבות נגרמים בהדרגה וחלקם באופן מידי.
     
    נזקים מצנרת דלוחין וביובים
    נזק רטיבות הנגרם בהדרגה, הינו בדרך כלל כתוצאה מנזק צנרת של מערכות דלוחין, ביובים ומרזבים בהם השימוש אינו קבוע. למשל, מקלחות, הורדת מים באסלות, שימוש בכיורי רחצה, מטבחים, גשמים וכד`. צנרת מי דלוחין וביובים נבדקת באמצעות מספר מכשירים: בדיקה הידרו סטטית תוך מיפוי התשתית לאיתור מדויק של הכשל בצינור, צילום בסיב אופטי לצורך זיהוי ויזואלי של עצמים זרים בצנרת כגון חדירות שורשים, קידוחים של ברגים וברזלים, נתק או שבר בצנרת וחיבורים לא תיקנים.
     
    לחומרי הבנייה בהם אנו משתמשים ישנם דרגת כושר שיא ספיגה לכן, סממנים של נזקי רטיבות ממערכות צנרת דלוחין וביובים יתגלו לאחר תקופה ארוכה יחסית כשכבר אזור מוקד נזק הצנרת ספוג במים ומתחיל לתת אותותיו. לרוב, הסימנים יתגלו בדמות שינוי גוון מרצפות הבית, כתמים וקילופי צבע בקירות מעל פנלים או בתקרות מתחת לאזורי השימוש כמו חדרי אמבטיה.
     
    אמינות לאורך שנים
    כיום קיים מבחר רחב של חברות המעניקות שרותי איתור נזילות. חברת מ.ג שרותי בית מעניקה למעלה משני עשורים שירות מקצועי, אמין ויעיל לקהל לקוחותיה. במרוצת השנים צברה החברה יותר ויותר לקוחות מרוצים, המעידים כולם על מקצועיות, שירות אדיב, סבלנות ואמינות המאפיינים את אנשי החברה.
    מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

        מאמרים נוספים

        בדיקות רטיבות בבית

        רטיבות בקיר חיצוני, רטיבות בקיר פנימי, רטיבות בקירות לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם נזקי רטיבות שנגרמו...

        קרא עוד
        איתור רטיבות בבית

        תהליך אבחון נזקי רטיבות מתבצע באמצעות מספר שיטות, העיקריות מבניהן הינם הצילום התרמוגרפי ומדידת לחות בהשוואת יחסים...

        קרא עוד
        קידום אתרים
        בית תוכנה לקידום אתרים