לשיחת ייעוץ עם המומחה 054-5426020

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    איתור נזילות במצלמה תרמית

    את פעולת איתור הנזילות ניתן לבצע בכמה דרכים, כאשר המתקדמת והיעילה ביותר מכולן היא באמצעות צילום תרמוגרפי. את הצילום מבצע איש מקצוע מומחה מטעם חברת מ.ג. שירותי בית, והתהליך אורך זמן מועט מאד יחסית, ללא שבירות והרס – זאת בזכות הטכנולוגיה המתקדמת אותה מציע מכשיר המדידה.

    מהו איתור נזילה במצלמה טרמית?

    איתור נזילות במצלמה תרמית מאפשר לאבחן בחללים שאינם נראים לעין כגון: מתחת לריצוף או בתוך הקירות, מוקדי רטיבויות והתפשטויות מים. זהו למעשה תהליך מורכב, הצילום התרמי מודד את יחסי הטמפרטורות בחללים השונים במבנה ובעזרת ניתוח הצילום על ידי מומחה החברה מתקבלת תמונת מצב מדויקת המספקת פתרון מלא לאיתור הנזילות והרטיבויות.

    איתור נזילות עם מצלמה טרמית ע”י מ.ג שירותי בית

    • החברה הוותיקה והמנוסה בישראל לאיתור נזילות וכשלי איטום במצלמה טרמית, גם במקרים המורכבים ביותר
    • שירות בפריסה ארצית
    • צוות מאתרי נזילות מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב
    • מספקים גם שירותי איתור באמצעות כלים נוספים בהתאם לאופי הנזילה ומיקומה
    • איתור נזילות ללא הרס וללא פגיעה בתשתיות
    • מסייעים גם בשיקום הנזקים

    עונים על השאלות שלכם

    מה היתרונות באיתור נזילות עם מצלמה תרמית?

    היתרון באיתור נזילה עם מצלמה תרמית הוא פשוט מאוד – האיתור הוא מהיר במיוחד, מאפשר זיהוי נקודתי של הנזילה וכך בעצם מונע הרס גדול עבור נזילה קטנה. לאחר שמתאים את הנזילה באמצעות מצלמה תרמית, ניתן לתקן באופן נקודתי בלבד את אזור הכשל.

    מה אפשר לראות באמצעות מצלמה תרמית?

    המצלמות התרמיות סוקרות את פני השטח המצולם וע”י זיהוי הפרשי טמפרטורות, מפיקות תמונה צבעונית המאפשרת לזהות את מקור הנזילה.

    האם המצלמה יכולה לראות דרך קירות?

    אל תאמינו לסרטים 🙂 מצלמה תרמית לא יכולה לראות מה קורה בתוך הקיר או מאחריו. במידה וקיים גורם בתוך הקיר המשפיע על הטמפרטורה (צנרת מים או כבלי חשמל לדוגמה) ניתן יהיה לראות שינוי בצבע המופק ע”י המצלמה וכך בעצם ניתן לזהות את מקור הנזילה.

    יש פתרון לכל מצב

    את הצילום התרמוגרפי ניתן לבצע במצבים שונים, במקרה של חוסר ודאות לגבי הצנרת וכשקיים חשש לגבי רטיבות בבית, בין אם מדובר בתקלה חדשה או תקלות חוזרות ונשנות שברצונכם לשים להן סוף, ובכדי להיות בטוחים שהבעיה תאובחן במדויק על מנת לחסוך עלויות כספיות גדולות ועגמת נפש מיותרת, מומלץ להשקיע בצילום תרמי מקצועי ולהיות בטוחים שהנזקים יאובחנו ויתוקנו כהלכה.

    מיטב המומחים לאיתור נזילות במצלמה טרמית כאן בשבילכם

    חברת מ.ג שרותי בית מתמחה במציאת פתרונות חכמים לכל בעיות נזילות המים והרטיבויות, זאת תוך התחייבות לתוצאות מדויקות. אנשי הצוות המומחים של החברה יעניקו לכם את כל המידע הדרוש בנוגע לתיקון שיש לבצע, תוך הימנעות משבירות והרס שלא לצורך. כל החלטה תתבצע בשיתוף פעולה מלא אתכם, וכמובן הצוות המקצועי של החברה ידאגו ללוות אתכם בכל תהליך הטיפול בנזק.

    לקבלת ייעוץ והדרכה נוספת בנוגע לאיתור נזילות מים,

    צרו קשר עם חברת מ.ג שירותי בית ומומחי החברה ישמחו לעמוד לשירותכם.

    מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

        שירותים נוספים

        איתור נזקי צנרת

        עם הזמן כשהצנרת מתיישנת, היא מתחילה להחליד, להיסדק ולאט לאט היא יכולה לגרום לקילוחי מים לצאת מתוכה....

        קרא עוד
        קידום אתרים
        בית תוכנה לקידום אתרים