לשיחת ייעוץ עם המומחה 054-5426020

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות

    כשמדובר באיתור נזילות של תשתיות מים וביוב בקרקע, התהליך לא פשוט ואך מורכב מאד. במיוחד כשבקרקע קיימות תשתיות רבות כגון כבלי חשמל, גז, תקשורת ומים כמובן. שירותי מיפוי תשתיות עוזרים לזהות באופן מדויק את המערכות השונות מתחת לשטח ואת עומקן. שירותים אלה כוללים שימוש בטכנולוגיות חדשניות.

    איתור ומיפוי תשתיות הינה בדיקה של מערכות צנרת העוברות בקרקע שהתוואי שלהן אינו ידוע. בתחום האינסטלציה, במקרה של נזילת מים המכשור הטכנולוגי מאפשר לנו לדעת במדויק את תוואי הצנרת המיועדת כהכנה לגילוי הנזילה בצורה ממוקדת על ידי מכשירים נוספים בטכנולוגיה מתקדמת כגון: איתור נזילות מים באמצעות חיישן גז או איתור נזילות מים בסאונד אקוסטי וע”י קורלציה ממוחשבת. מהות המיפוי של תוואי הצנרת הינו למקד את איתור הנזילה על תוואי הצנרת ולא לחפש את נזילת המים על פני שטח רחב בצורה עיוורת.

     

     

    דיוק, מקצועיות

    שירותי איתור ומיפוי תשתיות עוזרים לאתר באופן מדויק את התוואים ואת עומקן של צינורות המים הנמצאים בקרקע. כל זאת מבלי לפגוע בתנאי הסביבה, בצנרת עצמה או במערכות נוספות שנמצאות מתחת לפני הקרקע. השימוש בטכנולוגיות חדשניות בתחום זה מאפשרות לבצע זאת בצורה חכמה יותר, ממוקדת יותר וטובה יותר, מכפי שבוצע בעבר ללא הפיתוחים המתקדמים בהם נעזרים כיום.

     

    פתרונות חכמים

    בחברת מ.ג שרותי בית מציעים לכם פתרונות חכמים בהתאמה מלאה, תוך שימוש באמצעים חדשניים ובטכנולוגיות המובילות ביותר. שירותי האיתור ומיפוי תשתיות של החברה נעשים על ידי צוות מקצועי ומיומן מאד.

     

    מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

        מאמרים נוספים

        נזק רטיבות

        רטיבות בקיר חיצוני, רטיבות בקיר פנימי, רטיבות בקירות לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם נזקי רטיבות שנגרמו כתוצאה...

        קרא עוד
        גילוי נזילות

        על ידי גילוי נזילות, תוכלו גם אתם להבין האם תשתיות המבנה עובדות כראוי, וכיצד ניתן לתחזק אותן....

        קרא עוד
        בדיקות רטיבות בבית

        רטיבות בקיר חיצוני, רטיבות בקיר פנימי, רטיבות בקירות לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם נזקי רטיבות שנגרמו...

        קרא עוד
        קידום אתרים
        בית תוכנה לקידום אתרים